Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Marie Jönsson - 8 januari 2011 13:59

Då har jag besökt Etsy.com som en när och kär vän tipsade mig om - Vilken härlig sida att spendera tid på. Lyckades hitta några fantastiska mönster som jag köpte och fickn massor av inspiration.


En Hood-tröja blev första verket därifrån. Mönstret var toppen men som vanligt kommer jag att göra om det lite för att få det perfekt ;) ...och på mitt sätt.


Tröjan är sydd i dubbla tyger (svart överallt förutom i luvan som fodrats med znooks underbara snigeltyg) och därmed kommer den vara perfekt för kalla vinterdagar i pulkabacken, eller varför inte när det börjar bli lite varmare ute och jackan åker av. Tröjan passar ett barn som är ca 18 månader (för exakta mått maila och fråga). Pris 350 kr


 


Tröjan går att beställa i storlekarna 6 månader till ca 5 år.

Ovido - Quiz & Flashcards