Alla inlägg under april 2011

Av Marie Jönsson - 12 april 2011 20:43

Idag fick jag en bild på den senaste gymnastikdräkten jag sydde. Bilden är liten men Amanda strålar! Hon står på mitten raden, tvåa från vänster.



Bloggande har den senaste veckan legat på is. Jag har mycket att göra inför ”loppisen” i Loftahammar och så ska en kodräkt levereras. Idag hade vi första prövningen, glad blev jag när jag märkte att kossan kommer att bli bra. Min fundering över hur jag skulle få öronen och hornen att sitta bra fungerade.  Ikväll ska jag försöka sy ett juver som ser bra ut…..


Håller tummarna att vi får sova i natt. Igår blev det en tur till barnakuten med N efter att han fått krupp.


Snart publiceras den nya hemsidan. Jag är så nöjd! Nu behöver jag kontakt med någon som kan trycka visitkort. Finns det någon som har bra tips på var jag kan göra detta?

Ovido - Quiz & Flashcards