Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Marie Jönsson - 27 oktober 2010 20:51

Att jag skulle bli så engagerad i ett facebookevent var ganska otippat men när jag såg vad det handlade om var det självklart! Att bära lila för alla de personer som inte vågar komma ut med sin sexuella läggning och visa att det kan bli bättre/jag bryr mig kändes som givet.  De flesta personer tänkte nog inte på det men jag hoppas att det ialla fall fanns någon person där ute som kände sig träffad.


Det fick bli en enkel lila klänning i favorittyget från Jofotex i Söderköping (ekologisk bomullstyg). Tyget var egentligen planerat för att bli tröjor till barnen men det kändes lite lyxigt att sy till sig själv.


Roligt var det också att se att mannen klädde på Emmy lila kläder dagen till ära!


 



Har funderat på att göra en hemsida, är det någon där ute som har erfarenheter av detta som de vill dela med sig av? Är det svårt? Var börjar jag?

Ovido - Quiz & Flashcards